The Lady Entries Masterpiece

Isnin, 18 November 2013

Mrs Som will be my name!

Assalammualaikum ;)


Sekian lama, sudah tidak post, kini ku kembali bertemu dengan anda *tepuktangan2*
tetapi~ *berhentitepuk* *matabulat*
aku kembali dengan gelaran Mrs Som...

     Buat cerita seramshit pulak, Grr.. Maaflah, saja jaa :') sebenarnya ceq bercerita ala-ala menakutkan, tetapi tidak mengapalah. :P belog je pun.

Hari ini , aku dah tak tahan dah, kerana selalu digelar Mrs. Som atau SOMBONG dengan seorang budak ni, ahaiih, memang aku sombong dengan dia, sejak dia menakutkan,.. heheheww :3 aku tak mahu layann diaa.



  Macam-macam aku bagi alasan, sebab tak mau tegur dia, sebenaqnya dia ni anak sedara aku, tapi dia tua dari aku setahun. -.- grr, nenek dia sepupu mak aku, kiranya dia ni anak sedara yang jauh lah sikit. okey mulanyaa kami chat elok jaa. lagipun kami ada ikatan persaudaraan, so aku free . tetapi masa semakin mengubah kami. hewhewhew.. :3

Hazwani Husnabla-bla/2013 11.02 ptgHazwani Husna-,- okeyh tukr topik
Hazwani Husnabla-bla/2013 11.02 ptgEncik Pelikhurm
jap jap
umm
akak
orang dah nak kene balik umah dah
orang kat cc ni tau
bye akak....
akak pendek
werkk
tapi cute
assalamualaikum

-.- cute? okeyh ini aku tak takut lagi. tengok bawah 
Bikin panass sajaa!
Encik Pelik
Oiut
Som
Kak Som...
bing
bong*
Hazwani Husna
-.- tumbuk kang

Encik Pelik
what?
cute gambar

Hazwani Husna
apa som-som -.-
-.-

Encik Pelik
sombong
haha, Dp kawan aku jadi mangsa :DD
   GrrrR, tolonglah, dahlah tua dari aku, puji-puji macam ini pulak, okey setakat ni je chatting aku yang korang tahu memanglah korang tak faham aku betapa takutnya, okey sebelum dia selau puji aku macam itu, ada lagi kisah yang lain sebenaqnya. eRrrmm.. *pandang atas*

MR. Pelik :
hurm

nak gurau skit leh

jgn mara tau

Hazwani Husna:
- -

-'-

MR. Pelik :
nak ngorat maksu leh

hihih

bluff*

Hazwani Husna :
wow! wow! baru lps PMR, gini gayanya ? -'- senget

MR. Pelik :
im bluff-fing

but you are cute anyhow

ada lah pendam perasaan

tapi memangdang kan maksu an

Hazwani Husna :
koya gile

MR. Pelik :
ape taley

just so you know

say dont tell anyone tau

keep it between us

malu la cek

Hazwani Husna :
-'-, just maksu and anak sedara


    Heh -.- memanglah bergurau, tetapi tolonglah respect orang yang ada pangkat ni. Bhahaha *gelakjahat*
Yelakan, ada batasnya, dah aku taknak layan, hambek kau, memang aku tak suka orang yang macam itu, espeacielly aku ni bukan yang jenis chatting dengan lelaki, itu pun sebab ada ikatan persaudaraan, tetapi dah macam itu, aku tidak sepatutnya melayan. okey. (Y)
 

   so, aku akan biarkan sahaja budak itu, melayan seorang diri sampai dia bosan, dan taknak layan dah,.. haha bukan sombong tetapi sombong bersyariat. Bagi yang suka baca buku Fatimah Syarha mesti memahami kan, kan kan? hewhewhew :3 .

so, conclusionnya?

Biarkan dia, jangan layan, biar bosan. 

Assalammualaikum.


1 ulasan:

  1. wwuuuu ---" kalau aku tak layangg dah tuh! HOHO

    BalasPadam

komen kerana allah.. untuk menegur saya dengan baik, alhamdulillah terima kasih.. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...