The Lady Entries Story

Selasa, 24 Disember 2013

It's hard to change.

sad girl | Tumblr@amber
Assalammualaikum. *Jawab kay jawab*

Entahlah apa pulak yang si Una ni akan berbicara or menaip pada malam or pagi ni. I just want to say, "urgghhh it's hard to change you know?" apalah yang susah sangat untuk diubah di dalam hidup gadis ini. Bermadah pulak aku.

Macam yang korang tahulah kan, hari ini dah 24 hari bulan, Just counting days memang aku akan meninggalkan dunia blogging aku tak lama lagi. Blog aku lah dunia aku. Herrm aku tak tahu masalah aku cuti ni, buku tak sentuh, tahun depan pbsmr, lusa pengunguman pemenang Giveaway by Alin. Aku punya sponsor ? Dah siaap daah. :D Alhamdulillah tapi aku tak tahulah nak cakap bagi yang tak mau follow aku tuh. Herrrm. Sedih amaat. And Laaast! Pasal ikan kat Lahad Datu tuh! Ya Allah korang tahu tak pasal tuh. Ya Allah semoga kita di ampuni Allah. 


And another! aku join pulak giveaway IPhone dekat instagram, entah betul ke tidak, ayah Una pulak bagi warning pasal ;

"orang sekarang boleh tipu pelbagai cara laah"

Huh! aku sangat-sangat sedih, apa yang aku buat untuk cuti ni, bahagiakan semua orang? Nope, jadi lebih Solehah and lebih mujahadah? Nope! Aku rasa sia-sia jer cuti aku.

Eh! Eh! Astaughfirullah~ 

aku tak patut macam ni, just nak ceritalah yang aku sesal sangat sebab aku tak study. Huhuk. Korang doakan Una terbaik untuk PBSMR , tak tahu kenapa! sebab tak study rasa macam jadi lebih bodoh je. Huhuk, tak sangka dah berumur 15 tahun 2014 nanti. Tak sangka akan jadi batch yang akan sentiasa diperhatikan cikgu tahun depan. 

  So kesimpulannya aku tak banyak series dalam segala macam, aku banyak main-main, please nasihatkan budak ini!!!!



sekian, Assalammualaikum. Aku takut, tahun akan datang.

Apakah satu perkara yang kamu telah cuba untuk mengubahnya, tetapi tidak berjaya?sifat kemalasan ketika cuti sekolah. :'(


7 ulasan:

  1. Slow2 dik. Doakan yg terbaik utk diri adik ^^

    BalasPadam
  2. Takpa! Iman pon menyesal sempat habiskan 2 buku je,

    BalasPadam
  3. nak berubah memang susah adikku. tp kita kena sentiasa berusaha dan cuba amalkan selalu. InsyaAllah, lama kelamaan ia akan jadi kebiasaan (:

    BalasPadam

Spread love and positivity :) thanks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...